Tulin Ozdemir Hatipoglu

[ ICTAS Network IP: 176.88.62.194 – IC ICTAS INSAAT SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI ]

Bot triggered by rule: Content Plagiarism (Twitter)

Multiple Twitter Usernames belonging Tulin Ozdemir Hatipoglu:

virtzirtln

sgsttk

bksrbhsg

acc_t87
zdmrtln

diellatln

xyztln06

Tweets:

#YeniProfilResmi

Allah muhabbetinizi arttirsin

Tam bir orrrrrroossspu cocugu/

Burc degil bu ya ben buu taniyorum emrah bu.

Simdi mi soylenir??

fizy.in/svuZk

Eve sigorta yaptiriyorum

Kari telefonlarimi dinletiyo

Ne duydun da ne anladin acaba gerizekali

Sen otur evde cocuk bak BAKİCİ

Karisma boyle islere. Polis geliverir bigun kapina bu isin yatari var haberin olsun.

Ben uyarayim

fizy.in/3GQve

Bu şarkı ile 2500 km yol gidebilirim

Yolculuk baslasin

Dişi goril:1

Ben:0

27.08.2023..

Yapilan hicbirsey unutulmayacak

Ve hepsinin intikami bir bir alinacak…

#fizy’de Ezginin Günlüğü – İnsan Sever Bir kere şarkısını dinliyorum

fizy.in/Ei7ht

İpek

Seven sevdigini engellesin

Nasil oluyo bu yaa? Bana niye gelmiyor

Bir de buyuk konusmayin..

Kinamayin..

ben asla yapmam demeyin…

ve bilmeden yagilamayin insanlari..

o hic sevmemiş hic sevilmemis ki nerden bilsin…yazik…

Sen kazandin.. ben kaybettim..

Hakkin olani soke soke aldin helal olsUn..

Ne yaptiysan oyle guzel ise yaramis ki bundan daha iyisini yapamazdin bence

İste simdi bir kutlamayi haketti bu olay

Yokluguna bile sadik kalabilen insani bir kalemde silip attin. Yaziklar olsun.!

Daha yazilanlarin hesabi verilecek.!!!!

Şu an şu dakika ölseniz ya da başınıza kötü birsey gelse ruhu bile duymayacak insanlar icin üzülmeyi bırakın…

ANCA ENGELLERSİN PEZEVENK.!

O da birsey mi? Ben elinde gul gibi meslegi olupta sirf calismamak evde oturup kendine baktirmak ugruna “ailenin onemi” adi altinda sevmedigi ve sevilmedigi adamdan cocuk yapan kadinlar biliyorum.. gercekten utanc verici…

Saatlik degisen ruh halleri.. gel-gitler..fln fln..

Hangisi gercek belli degil

İnandik mi? Hayir tabiki. Artik tecrubeliyiz bu konuda

Daha 24 saat dolmadi

Hizimiz taktire şayan

aricam +5 saat

Seni cok iyi anliyorum dostum…

You gain..!!

… and they lived happily ever after….

Y O R U L D U M

Belki birgun yeniden baslariz..

buraya da gelecektik..

var boyle tipler

#fizy fizy.in/osWxO

Press Next for the next data:

Comments

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started